23 Aralık 2011 Cuma

KALPLİ BEBEK YASTIĞI

Daha önce bu yazımda Cotton Box’ tan bu bebek nevresim takımını aldığımızdan bahsetmiştim. Bebeğimizin beşiğini henüz kurmadığımız için nevresim takımını da sermeden düz renkli olan yastığını kalplerle süslemek istedim. Hem çok kolay hem de çok hoşuma giden bir çalışma oldu. İşte bebeğimizin kalpli yastığı...


Bebeğimizin beşiğini son ayda kurma kararı almıştık yani bir hafta sonra o da hazır olur inşallah ama son halini görebilmeniz için ben küçük bir köşede göstermek istedim.


Yapım aşamasına gelince daha önce kalpli kapı süsünde yaptığım gibi yastığın boyu için yeterli olacak kadar kalpleri ( kalpli kurabiye kalıbını kullanarak ) beyaz keçeden keserek hazırladım ve düzgün durmaları için önce kalpleri tam ortalarından geçerek makinede diktim. Sonra da yastığın üzerinde dikmek istediğim yeri belirleyerek iğneledim ve makinede dikişi takip ederek tekrar diktim.



17 yorum:

  1. çok güzel olmuş sende görüp ben de aldım bu takımdan ortada çocuk yok gerçi de :)))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş fundacım eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Tatlım,çok sade bir o kadar da şık olmuş,gün geçtikçe hem heyecan hemde çalışmalar hız kazandı gibi şekercim ;)Allahım sağlıkla kucağına almaya mis gibi kokusunu içine çekmeyi nasip etsin canım.

    YanıtlaSil
  5. Marifetli anne çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. HARİKA BİR FİKİR VERDİN CANIM BANA. AYRICA ÇOK GÜZEL OLMUŞ. ELLERİN SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  7. çok çok şirin olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Maşallah diyorum, Yine çok hoş:)
    Traktör ve kapı süsüne de bayıldım ayrıca. ;)

    YanıtlaSil
  9. harika..bütün yaptıklarınız paylaştıklarınız ne içten,ve bence çok sakin bi yapınız var :) kalpler mükemmel ellerinize sağlık..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. çok beceriklisin funda abla yaa..abla diyorum benden büyük olduğunu varsayarak :) adanadayım ben de,adanada olduğunu duyunca seni takip etmeye başlamıştım ne de güzel yapmışım :)
    bebeğin çok şanslı doğuyor vallahi maşallah.. gnetiktir bi de böyle maharet falan :)
    neyse, kıssadan hisse severek takip ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  11. ♔Joveland: Teşekkür ederim canım ya çok hoşsun :)

    Esra: Çok teşekkür ederim :)

    serpil: Canım çok teşekkür ederim :)

    Yasamin Kimyasi: Canım benim çok teşekkür ederim, hiç sorma aklımda ne varsa yapmak istiyorum :) bi 9 ay daha lazım bana :) İnşallah canımm..

    Aktuelmoda: Canım, çok teşekkür ederim :)

    rüya : Nasıl bir fikir merak ettim şimdiden :) Çok da teşekkür ederim..

    mihrimah: Çok teşekkür ederim :) sevgiler..

    ay-ser: Çok teşekkür ederim :)

    HoBiHuZuR: Çok teşekkür ederim, öyle mi dersiniz ;)

    mercyful: Çok teşekkür ederim canım, inşallah öyle olur, memnun oldum, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Özel bebege özel yastik,cok seker olmus ;)

    YanıtlaSil
  13. çokkkk güzelll bayıldım ellerinize sağlık bu keçeleri nereden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  14. lavinya: Teşekkür ederim canım, ben Adana'da Melek Girmez Sokağındaki tuhafiyelerden alıyorum.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil