16 Aralık 2011 Cuma

KIŞLIK BEBEK BERESİ

Malum bebeğimiz Ocak ayı gibi doğacağından ona birkaç tane de bere örmek istedim. Aslında şişle örmeyi düşündüğüm bir model vardı kafamda ama maalesef uygun bir ipim yoktu ben de evde var olan ipleri değerlendirmek adına tığ ile bu bereyi ördüm bebeğimize.

Şapka mankenliğimizi de bebeğimizin odası için yaptığım kapı tutacağımız yaptı. İşte sonuç :)


Ölçülerini nasıl yapacağımı bilemediğimden bebeğimiz için aldığımız penye şapkaların boyunu ve esneterek genişlik ölçüsünü belirledim. Yapılışına gelince, zincir çekmeyi bilen herkesin yapabileceği çok kolay bir model oldu. Alın genişliği ölçüsünde iri iri zincir çekip üst sıraya geçtiğimde aralarında birer zincir çekerek üç kerede çıkılan trabzanlarla 5-6 sıra kadar ördüm. Sonrasında ilk önce zincirleri, sonra da trabzanları azaltarak bitişini yaptım.



Son olarak uç kısmına beyaz iple bir süsleme ve tepesine de iki tane ponpon yapıp diktim. Bu kadar…

15 yorum:

  1. çok şeker olmuşş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yeğenimiz kız sanırım :))
    evet evet öyle :))
    Hayırlısıyla Rabbim sağ sağlim kavuştursun sizi ..
    Şapka harika olmuş güle güle kullanın ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Turta Tadında Yaşamak: Canım, çok teşekkür ederim :)

    Yıldız: Maalesef yanlış tahmin erkek :) Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Ay... Çok güzel. Ben de yapmalıyım gelecek torunum için. :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bebeğin sağlıkla kullansın inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin olmuş, bebişin sağlıkla kullanır inşallah.Pek yakışacak bence :)

    YanıtlaSil
  7. çok sevımlı yaaa ne kadar guzel de anlatmıssın ellerıne emeklerıne sağlık,sevgıler..

    YanıtlaSil
  8. çok şirin, pek şirin, en şirin... :)

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker olmuş , mor renk olması ayrı bi güzellik katmış :D

    YanıtlaSil
  10. ooo minik tavşan. çok hoş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. çok şirin olmuş cnm ellerine sağlık marifetli olmak başka birşey

    YanıtlaSil
  12. Gülsüm Güven Tuncer: Çok teşekkür ederim :)

    mihrimah: Canım, çok teşekkür ederim, inşallah..

    Düşlerimden İnciler: Çok naziksiniz, teşekkürler..

    zeymuran: Anlatabildiysem ne mutlu, teşekkür ederim, sevgilerimle...

    Swotpisces: Canım, teşekkür ederim :)

    Mor Menekşe: Teşekkürler :)

    sema: Teşekkür ederim Semacığım :)

    sonsuz dekorasyon: Çok naziksin, teşekkürler canım :)

    ♔Joveland: Döndüm canım :)

    YanıtlaSil
  13. Canım canım stoper'in kalıbını isteyeceğim sende :)

    YanıtlaSil