10 Ocak 2012 Salı

BEBEK ODASI İÇİN YENİLENENLER

Bu hafta sonumuz bebek odasının son düzenlemeleriyle geçti diyebilirim. Annemin lazım olur diye bana verdiği minderler bir köşede bekliyordu. Ben de hafta sonu gezerken bu kumaşları görünce minderleri kaplayıp bebek odasına koyduğumuz pufun arkasına koymayı düşündüm, artan kumaştan da yine annemin bana dikiş odamda kullanırım diye aldığı sepeti bebeğimizin minik eşyalarını koymak için kapladım. Ve işte sonuç...



Minderlerimizin eski hali ve yeni kılıfları.
Minderler için biçtiğim parçaların ön kısmını bütün, arka kısmından minderi geçirebilmek için iki parça halinde biçtim ve makinede diktim, arka parçaların birleşme kısmını ortalayarak 2 tane de yapışkanlı cırt cırt diktim bu kadar…


Bu da sepetimizin kaplama aşaması…

13 yorum:

  1. Merhaba.
    Evlendikten sonra ufak tefek el işlerine merak sardım. 10marifet sitesinden sitenize ulaştım. Gerçekten o kadar güzel bi bloğunuz var ki. Tebrik ederim. Bloğunuza girip çıkıyorum sürekli yeni birşey var mı diye:) cuma gününden beri açık olan sayfayı yenileyip durdum.
    Çok sevimli olmuşlar. Ellerinize sağlık..
    Tekrar tebrik ve çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Bebiş çok şanslı tatlım,eskileri yenilemek bana da çok keyif veriyor bazen eskici olsaymışım diyorum ruhumda var :))Ellerine sağlık canım güzel günlerde kullanın ;)
    yasamınkimyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Yine harikalar yaratmışsın canım.Bebiş bir gelsin daha neler yaparsın neler;)

    YanıtlaSil
  4. fundacım şahanesin valla kaçgündür sana bakıyorum yoksun dedim herhalde doğuma falan gitti ellerine sağlık yine çok güzel şeyler yapmışsın

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Mihri Mah Sultan: Merhaba
    Teşekkür ederim, çok incesiniz. Ama ben hafta sonları genelde yeni bir şeyler eklemiyorum aklınızda olsun. Bu aralar da doğuma az bir zamanım kaldığından eş dost gezmeleriyle geçiyor :)
    Ben de tekrar teşekkür ederim, sevgilerimle...

    Aylin: Canım çok hoşsun :) Çok teşekkür ederim tatlım, sevgilerimle...

    cingifilli: Teşekkür ederim canım :) Bakalım, inşallah..

    Nilgün Komar: Teşekkür ederim.

    serpil: Teşekkür ederim canım, doğuma az zaman kaldığından eş dost davetleriyle geçiyor son günler, gezmelerdeyim yani :)

    YanıtlaSil
  7. bu cici bloğun arşivine cici bir çalışma daha katılmış..ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok şık olmuşlar canım .bebecik çok şanslı sevgiler

    YanıtlaSil
  9. fundacım hadi hayırlısı bebeğine kavuşman dileğiyle ama o doğunca bizi unutma hee:))

    YanıtlaSil
  10. bugüne kadar yorum bırakmadım hangi birine yorum bırakayım. her yaptığınız iş harika blog da ağzım açık geziniyorum okadar dalıp gidiyorum kendinize iyi bakın....

    YanıtlaSil
  11. çok şeker olmuşlar.güzel günlerde kullanırsınız inşallah.miniğinizde sağlıcakla gelsin.

    YanıtlaSil
  12. marifetsende: Çok incesiniz, teşekkür ederim :)

    mihrimah: Çok teşekkür ederim, sevgilerimle :)

    sema : Çok teşekkür ederim canım benim :) unutur muyum :)

    Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler: Çok naziksiniz, çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

    zeyzey : Çok teşekkür ederim, inşallah..

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim, minderler ve sepet harika olmuş, ben de el işlerini çok severim. Bebeğinizi sağlıkla mutlulukla kucağınıza alın. Allah nazardan saklasın. Zevkle izlemeye aldım.
    Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere. Sevgiler.

    YanıtlaSil